Wydział Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami


Wykaz lokali mieszkalnych

14‑05‑2024 11:52:54

Sieradz, dn. 13.05.2024 r.

Starosta Sieradzki – Skarb Państwa

Informuje, że na podstawie art. 13 ust. 1, art. 23 ust. 1 pkt. 7a, art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (T.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1113, poz. 1463, poz. 1506, poz. 1688, poz. 1762, poz. 1906 i poz. 2029) podaje się do publicznej wiadomości wykaz lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach Skarbu Państwa przeznaczonych do oddania w najem.

 

Oznaczenie nieruchomości według księgi

wieczystej oraz katastru nieruchomości

KW SR1S/00034921/3

jednostka ewid.: Sieradz – miasto,

obręb: 15

działka nr 5196/12, 5197/9, 5198/10, 5199/9

Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

Nieruchomość położona jest na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Sieradza, uchwalonej Uchwałą Nr VI/41/2019/ Rady Miejskiej w Sieradzu, działki o nr ewid.:

5196/12, 5197/9, 5198/10, 5199/9 położone są w granicach obszaru oznaczonego symbolem MW

MW – tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej (do zachowania i utrwalenia).

Wielkość powierzchni lokalu przeznaczonego

pod wynajem

Lokal mieszkalny

o powierzchni 53,47 m2

(w tym: kuchnia, 2 pokoje, łazienka, WC, przedpokój)

Opis nieruchomości

Nieruchomość położona w Sieradzu przy ulicy Sikorskiego 5.

Do oddania w najem zostaje przeznaczony lokal mieszkalny ww. budynku o łącznej powierzchni 53,47 m², wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i centralne ogrzewanie.

Przeznaczenie nieruchomości i sposób jej

zagospodarowania

Lokal mieszkalny

Termin zagospodarowania nieruchomości

Nie dotyczy

Cena nieruchomości

Nie dotyczy

Wysokość stawek procentowych opłat z tytułu

użytkowania wieczystego

Nie dotyczy

Wysokość opłat z tytułu najmu – stawka

miesięczna czynszu

Cena za 1 m²

1) czynsz 7,06 zł brutto,

2) do kwoty czynszu doliczone zostaną opłaty za

świadczenia dodatkowe (media)

Czas wynajmu

od 01.04.2024 r. do 31.03.2027 r.

Termin wnoszenia opłat

Czynsz płatny z góry do 10-go każdego miesiąca na wskazane konto Powiatu Sieradzkiego

Zasady aktualizacji opłat

Wysokość opłaty czynszowej podlegać będzie waloryzacji zgodnie z art. 8 a ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107) oraz po wprowadzeniu stosownego Zarządzenia Starosty Sieradzkiego

Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust.1 pkt 1i pkt 2

Nie dotyczy

Uwagi

Przeznaczony do wynajęcia na rzecz dotychczasowych najemców

Szczegółowe informacje o lokalu można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu (przy Placu Wojewódzkim 3, pok. 230) lub telefonicznie pod numerem (43) 822-62-31

Starosta
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

GK.II.6821.55.2020

10‑05‑2024 13:18:06

STAROSTA SIERADZKI

GK.II.6821.55.2020

Sieradz, dn. 10.05.2024 r.

wg rozdzielnika

W związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w przedmiocie zwrotu nieruchomości położonej w obrębie 15 miasta Sieradza, oznaczonej w momencie wywłaszczenia numerem działki 5184/1 o pow. 1.7952 ha, Starosta Sieradzki, wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej, przekazuje opinię geodezyjno-kartograficzną, sporządzoną przez biegłego geodetę, celem zapoznania się i zgłoszenia ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.

Z uwagi na powyższe, stosownie do treści art. 36 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), wyznaczam termin załatwienia sprawy do dnia 07 czerwca 2024 roku.

Dodatkowo informuję, że stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Starosty Sieradzkiego, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 k.p.a., lub w przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 k.p.a. lub jeżeli postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy.

Wniesienie przez stronę postępowania administracyjnego ponaglenia wymaga jego uzasadnienia.

Z up. STAROSTY
Dariusz Perdek
NACZELNIK WYDZIAŁU
Inwestycji i Zarządzania
Nieruchomościami

Załączniki:

1/ opinia geodezyjno-kartograficzna

Otrzymują:

1/ strony postępowania

Sprawę prowadzi: podinspektor Monika Beda, tel. 43 822-05-01 wew. 440, e-mail: mbeda@powiat-sieradz.pl

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie

10‑05‑2024 10:43:00
Usługi Geodezyjne SURVSKY S.C.
Smoliński Łukasz Jeżyk Maria
ul. Fabryczna 1/10, 62-800 Kalisz
Tel. 510 909 520, 512 783 009
NIP 618 219 35 38 REGON 522157750
Wykonawca prac geodezyjnych

 

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

Kalisz, dnia 06.05.2024r.

Zawiadomienie

Zawiadamia się zgodnie z Art. 32 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne – (Dz.U.2023.1752 t.j.); § 31-33 rozporządzenia MRPiT z dnia 27.07.2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków – (Dz.U.2021.1390) oraz zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Sieradzu z dnia 26.04.2024r. pod numerem GKII.6640.1225.2024 o przeprowadzeniu przedstawionych poniżej czynności dotyczących nieruchomości położonej: w obrębie ewidencyjnym: 0024 Kobylniki SHR, w gminie: Błaszki, powiat: sieradzki, woj.: łódzkie, działka nr 70 z działkami sąsiednimi.

1. Wznowienie znaków granicznych/ wyznaczenie punktów granicznych*
2. Ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych
3. Przyjęcie granic nieruchomości
4. Stabilizacji punktów granicznych w przypadku zgodnych z przepisami prawa.

Rozpoczęcie ww. czynności nastąpi:

w dniu 04.06.2024r. od godz. 900 w miejscu: Kobylniki dz. Nr 70 (droga)

W związku z powyższym, zapraszam do wzięcia udziału w opisanych czynnościach.

POUCZENIE:

1) Zawiadomieni właściciele gruntów przyległych winni stawić się w oznaczonym terminie ze wszystkimi dokumentami, jakie mogą być potrzebne przy ustaleniu przebiegu granic działek ewidencyjnych /wznowienia znaków granicznych /wyznaczenie punktów granicznych/ przyjęciu granic nieruchomości oraz stabilizacji punktów granicznych.

2) Nie usprawiedliwione niestawiennictwo stron nie wstrzymuje czynności geodety związanych z wyżej wymienionymi czynnościami (Art. 32 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne – Dz. U. z 2023.1752 t.j., §38 rozporządzenia MRPiT z dnia 27.07.2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków – Dz.U.2021.1390).

3) W razie niemożności wzięcia udziału przy w czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych /wznowienia znaków granicznych /wyznaczenie punktów granicznych/ przyjęciu granic nieruchomości oraz stabilizacji punktów granicznych przez samego właściciela gruntów, w jego imieniu może występować zastępca, mający ku temu odpowiednie pisemne pełnomocnictwo.

4) Nie wyklucza się wcześniejszej obecności geodetów na gruncie i wykonywania pomiarów przygotowawczych.

W przypadku usprawiedliwionej nieobecności prosimy o kontakt listowy lub telefoniczny pod numery:
510 909 520 lub 512 783 009

Dot.
1. dz.76

Smoliński Łukasz

Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE Dz.U.UE.L2016.119.1 (dalej: RODO) informuję, że:

1) administratorem danych przetwarzanych w związku z niniejszymi czynnościami na gruncie jest firma: Usługi Geodezyjne SURVSKY S.C. Smoliński Łukasz Jeżyk Maria, tel. 510 909 520, 512 783 009; adres: ul. Fabryczna 1/10, 62-800 Kalisz, e-mail geodezja.survsky@gmail.com

2) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia prac geodezyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899, z 2022 r. poz. 1846, 2185) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663 z późn. zm.) a także ustawą z dnia 29.09.1994 o rachunkowości (Dz. U.2023.0.120 t.j.), z której wynika okres przechowywania danych w celu niezbędnym do rozliczeń.

3) będą przetwarzane dane kontaktowe/adresowe oraz dane dotyczące nieruchomości.

4) odbiorcą danych będą podmioty i organy określone w ustawie o gospodarce nieruchomościami i w ustawie z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2021 r. poz. 1990 z późń. zm.).

5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

6) dane będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, tj. 3 lata od dnia zawiadomienia o zakończeniu prac.

7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych (art. 15 RODO),
- żądania ich sprostowania (art. 16 RODO),
- prawo do ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w art. 18 RODO.

8) w związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) ani prawo do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO. Informuję, że prawo do sprzeciwu przysługuje wówczas, gdy dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO. Taka sytuacja nie ma tu miejsca.

9) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 RODO. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).

10) dane osobowe zostały pozyskane od właściwego miejscowo Starosty, który jest źródłem pochodzenia danych w rozumieniu art. 14 ust. 2 lit. f RODO.

11) w trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie dochodziło do ,,wyłącznie zautomatyzowanego’’ podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 ust.1.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2020

13‑01‑2020 13:36:35

Powiat Sieradzki
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz

 

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2020

Lp.

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia
(roboty budowlane- RB, dostawy – D, usługi - U)

Przewidywany tryb udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia

Przewidywany termin wszczęcia postępowania (w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym)

 

1.

 

Kredyt długoterminowy

 

 

U

 

Przetarg nieograniczony

 

7.524.600,00

 

III kwartał

2.

Dostosowanie istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych

 

RB

 

Przetarg nieograniczony

 

1.751.100,00

 

II kwartał

 

3.

 

Prace geodezyjno-kartograficzne

 

 

U

 

Przetarg nieograniczony

 

25.000,00

 

I kwartał

 

4.

 

Prace geodezyjno-kartograficzne

 

 

U

 

Przetarg nieograniczony

 

425.000,00

 

II kwartał

5.

Remont nawierzchni dróg wewnętrznych w Sieradzu przy ul Warneńczyka 1 – Etap II (nieruchomość Skarbu Państwa)

RB

Przetarg nieograniczony

564.000,00

 

 

 

II kwartał

 

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

Termin do 31.12.2020 r.

Pełna treść w załączonym pliku.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2019

22‑01‑2019 11:20:58

Powiat Sieradzki
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz


Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2019

Lp.

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia (roboty budowlane- RB, dostawy – D, usługi - U)

Przewidywany tryb udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia

Przewidywany termin wszczęcia postępowania (w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym)

1.

Prace geodezyjno-kartograficzne

U

Przetarg nieograniczony

130.000,00

I kwartał

2.

Prace geodezyjno-kartograficzne

U

Przetarg nieograniczony

100.000,00

II kwartał

3.

Prace geodezyjno-kartograficzne

U

Przetarg nieograniczony

13.000,00

III kwartał

4.

Usługi pocztowe w obrocie
krajowym i zagranicznym

U

Ogłoszenie o zamówieniu
na usługi społeczne

570.000,00

I kwartał

5.

Opracowanie rejestru terenów
zagrożonych ruchami masowymi
ziemi

U

Przetarg nieograniczony

85.000,00

I kwartał

6. Dostosowanie istniejącego
budynku A do aktualnie
obowiązujących przepisów
przeciwpożarowych
RB Przetarg nieograniczony 716.383,00 I kwartał

 

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

 

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

29‑12‑2017 13:59:46

 

Zadanie realizowane pod nawą "Lokalne źródło ciepła dla budynków Placówki Opiekuńczo Wychowawczej w Tomisławicach" zostało zrealizowane z dofinansowaniem ze środków WFOŚiGW w Łodzi w wysokości 34 320,00 zł. Łączny koszt całej inwestycji to 57 200,00 zł.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Plan Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aktywna Dolina Rzeki Warty

14‑12‑2015 07:04:17

W 2014 roku na mocy porozumienia partnerskiego zwartego pomiędzy Miastem Sieradz, Miastem Zduńska Wola, Powiatem Zduńskowolskim, Gminą Zduńska Wola oraz Gminą Zapolice, opracowany został Plan Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aktywna Dolina Rzeki Warty. Dokument wskazuje ponadlokalne działania partnerskie, zwiększające atrakcyjność turystyczno – rekreacyjną regionu, ukierunkowane na wzmacnianie powiązań funkcjonalnych i przestrzennych.

W maju 2015 roku do współpracy w ramach porozumienia zaproszono Powiat Sieradzki oraz Muzeum Historii Miasta Zduńska Wola. Tym samym zaistniała konieczność aktualizacji Planu.

W ramach procesu konsultacji zachęcamy do zgłaszania uwag i przedstawiania opinii nt. zaktualizowanego dokumentu.

Wypełniony formularz zgłaszania uwag proszę przesłać w terminie do 20 grudnia 2015 roku na adres poczty elektronicznej aktywna_dolina@sieradz.eu

Formularz oraz pełna treść Planu Rozwoju Obszaru Funkcjonalnego Aktywna Dolina Rzeki Warty w załączonym pliku.

 

SZLAKI TURYSTYCZNE DLA OBSZARU FUNKCJONALNEGO

AKTYWNA DOLINA RZEKI WARTY

Po analizie historii, kultury oraz potencjału jakim dysponuje Obszar Funkcjonalny Aktywna Dolina Rzeki Warty, wyróżniono cztery najważniejsze obszary tematyczne, które są charakterystyczne, a jednocześnie mogą stać się wizytówką regionu.

W porównaniu do pierwotnej wersji dokumentu, oprócz szlaku patriotycznego „Przyłbice i rogatywki”, szlaku kulturowo-historycznego „3 kultury/3 religie”, szlaku kultury poprzemysłowej regionu „Para buch…”, wyodrębniono także szlak sportowy „Sportowi w Naturze”.

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  10‑08‑2007 13:29:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Wyszkowski
email: mwyszkowski@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
14‑05‑2024 11:54:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive