Pozostałe ogłoszenia


Plik pdf Zawiadomienie o wyborze oferty
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Zakład Obsługi

przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Plac Wojewódzki 3


ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE OFERTY


dot. zmówienia publicznego

poniżej 14 tys. euro


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym w trybie uproszczonym
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Ogłoszenie

o zamówieniu publicznym w trybie uproszczonym



Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Złoczewie ogłasza przetarg uproszczony na:

  1. Demontaż starych kotłów miałowych umieszczonych w kotłowni znajdującej się około 3m poniżej poziomu.
  2. Wykonanie postumentu betonowego o wysokości 10 cm. pod nowe kotły
  3. Montaż 2- ch nowych kotłów miałowych nadmuchowych sterowanych elektronicznie 160 kW - środek kotła wykonany z blachy 8 mm, płaszcze zewnętrzne z blachy 5 mm. W/w kotły muszą posiadać certyfikaty UDT, spełniać wymagania dyrektyw UE w zakresie bezpieczeństwa potwierdzone deklaracją zgodności oraz oznaczone znakiem "CE"
  4. Wymiana zaworów grzejnikowych szt. 20
  5. Wykonanie i montaż zsypu do miału o szerokości 2,5 m, wysokości 1 m, głębokości 1,2 m z blachy około 2 mm z klapą zamykaną. Możliwość montażu wykonanego zsypu do istniejącego otworu w ścianie zewnętrznej kotłowni.


Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
127KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Ogłoszenie w trybie poniżej 14 000 €


Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wymianę zbiornika ciepłej wody użytkowej w budynku szkoły.

Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
31KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zawiadomienie o wyborze oferty
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Zakład Obsługi

przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Plac Wojewódzki 3


ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE OFERTY


dot. zmówienia publicznego

poniżej 14 tys. euro


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert na remont dachu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Zakład Obsługi

przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Plac Wojewódzki 3


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

NA REMONT DACHU


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
78KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Ogłoszenie

Dom Dziecka w Tomisławicach ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi budowlanej- postawienie ogrodzenia na ternie Domu Dziecka.
Oferty proszę składać w sekretariacie Domu Dziecka w Tomisławicach do dnia 21 października 2009r. do godz.12.00.

Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do składania ofert.

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Dom Pomocy Społecznej
w Biskupicach



98-210 Sieradz 2


Biskupice 21




Zaproszenie do składania ofert

W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).


Przedmiot zamówienia:

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:

1. instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,

2. włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,

3. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",

4. montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",

5. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",

6. oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".

Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).


Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)




Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
( Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)

Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

ADRES: Biskupice 72

98-210Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

E-MAIL: dps@invar.net.pl

GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 (Administracja)

TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,

FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.

Termin wykonania zamówienia

Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:

do 20 LISTOPADA 2009 r.

Okres gwarancji

Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:

36 miesięcy (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)

Termin płatności

Wymagany termin płatności: 30 dni od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Sławomir Janiak Tel./Fax.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03

Tel. kom.: 0 693 333 150

E-mail: dps@invar.net.pl

Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),

b) wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).

Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:

siedzibie zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

3. Oznakowane następująco:

OFERTA NA

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w:

Siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

do dnia 09.10.2009r. do godz. 10:00

2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

dnia 09.10.2009r. o godz. 10:00

Załączniki do SIWZ:

Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;

Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);

Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)

Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.

Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.

Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A".

Załączniki do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznych Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach odnośnik bezpośredni do ogłoszenia z załącznikami poniżej:


http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/index.jsp?bipkod=/007/004/003/001





Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.

(-) Maria Antczak

Dyrektor

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf INFORMACJA
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
                                                                     Sieradz, dn. 24.09.2009 roku
Zakład Obsługi
przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
98-200 Sieradz
ul. Plac Wojewódzki 3


Informacja
dot. ogłoszenia o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro

Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu uprzejmie informuje, że ulega zmianie "Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiar robót" dotyczący wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi  z "Fiksami" oraz okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu.

W związku z tym traci ważność "Kosztorys szczegółowy + przedmiar robót" opublikowany w dniu 18.09.2009 roku.

Z uwagi na zmianę przedmiotu zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 1.10.2009 roku do godz. 9,00.

Pozostała treść Ogłoszenia opublikowanego w dniu 18.09.2009 roku nie ulega zmianie.

 

Załącznik:

Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.

Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
279KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do złożenia oferty
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Zakład Obsługi                                                                                             Sieradz,dn. 18.09.2009 r.

przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Plac Wojewódzki 3

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro

 

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 


 

            W związku z zamiarem wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi z "Fiksami" i okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu informuję o możliwości złożenia oferty na remont  w/w budynku wg załączonego kosztorysu szczegółowego nakładczego + przedmiaru robót

 

Oferta winna zawierać podane niżej informacje:

 

-        wartość  całkowitą zamówienia brutto,

-        okres gwarancji minimum 3 lata,

-        termin realizacji do  15.11.2009 r.,

-        informacje dotyczące firmy, okresu prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych.


 

            Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia          28.09.2009 roku  na poniższy adres:

 

 

Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

ul. Plac Wojewódzki 3

98-200 Sieradz


Pokój 523

 

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Państwem są:

  • Ireneusz Jaszczyk                       tel. (43) 822-05-01 wew. 527
  • Paweł Stępiński                          tel. (43) 822-05-01 wew. 523

 

 

 

 

Załącznik:

 

Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.


Pełna treść ogłoszenia w załączonym pliku.


                                                          
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
300KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 76 Numer strony: 4  5  6  7  8  
Informacja wytworzona przez:
Marcin Wyszkowski
email: mwyszkowski@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  12‑12‑2008 14:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑05‑2023 14:43:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive