Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym

05‑10‑2017 08:35:54

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy, w tym 6 m-cy na stanowisku urzędniczym,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
  • prowadzenie książek obiektu budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
  • zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
  • zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
  • przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, przesyłek i dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • dokonywanie rozliczeń faktur na poszczególnych użytkowników nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi zlokalizowanymi w budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
  • oględziny administrowanych nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.11.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 17 października 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna wersja w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

07‑09‑2017 15:15:00

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopi, Ewmapa i REJ-CEN

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.

  • znajomość obsługi komputera

  • znajomość pakietu biurowego,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • obsługa interesantów,

  • prowadzenie bazy cen i wartości,

  • kontrola pracy zespołu weryfikacji dokumentacji projektowych,

  • prowadzenie spraw związanych z ochrona osnów geodezyjnych.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • obsługa interesantów,

  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 25 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

29‑08‑2017 10:49:23

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora

 w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe  
  • staż w latach:  minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym    
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość pakietu biurowego,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • naliczanie  opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
  • prowadzenie spraw związanych z ochrona gruntów rolnych i leśnych,
  • obsługa interesantów,
  • badanie ksiąg wieczystych

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa interesantów,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia   12 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

23‑08‑2017 10:19:19

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.

  • znajomość obsługi komputera

  • znajomość pakietu biurowego,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,

  • obsługa interesantów,

  • badanie ksiąg wieczystych

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • obsługa interesantów,

  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.10.2017 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 05 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

03‑04‑2017 15:14:47

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora

 w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe  
  • staż w latach:  minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym    
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie kierunkowe geodezyjne
  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:

- ustawy o gospodarce nieruchomościami,

- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,

- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

- ustawy prawo budowlane,

- rozporządzenia wykonawcze do prawa geodezyjnego i kartograficznego,

- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,

- znajomości Kpa i K.c. (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • prowadzenie bazy ewidencji gruntów budynków i lokali,
  • obsługa interesantów,
  • badanie ksiąg wieczystych.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa interesantów,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia    18 kwietnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji     Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

                                                                                             

  STAROSTA

                                                                                                                                    Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

05‑12‑2016 13:46:49

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności:

- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane
(ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
  • prowadzenie książek obiektu budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
  • zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
  • zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
  • uiszczanie podatków i opłat o charakterze publicznoprawnym,
  • sprawdzanie kosztów związanych z utrzymaniem lokalu i nieruchomości wspólnej ponoszonych na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa

08‑11‑2016 13:00:31

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe  
  • staż w latach:  minimum 2 lata pracy w administracji samorządowej    
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie kierunkowe – administracja,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane (oceniana w teście i rozmowie kwalifikacyjnej)
  • znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego  (oceniana w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)– sprawdzian praktyczny na egzaminie
  • umiejętności analityczne,
  • mile widziana znajomość obsługi rejestrów elektronicznych, a w szczególności rejestrów RWDZ
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • Stosowanie przepisów ogólnych ustawy Prawo budowlane (rozdział I).
  • Prowadzenie dziennika korespondencji.
  • Przyjmowanie zgłoszenia budowy obiektów, robót budowlanych (art.29  i 30).
  • Rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy (art. 45).
  • Prowadzenie rejestrów: pozwoleń na budowę, zgłoszeń i innych.
  • Przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego (art.28 i 32).
  • Wydawanie zaświadczeń (informacji) stwierdzających czy realizowany obiekt jest budynkiem jednorodzinnym i czy dany lokal spełnia warunki samodzielnego lokalu mieszkalnego.
  • Archiwizowanie dokumentacji projektowej, dokumentacji zgłoszeń oraz przekazywanie akt do PINB w Sieradzu.
  • Prowadzenie zaopatrzenia.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu br. wynosił mniej niż 6 %.

           Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa  w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 22 listopada 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska

19‑05‑2016 08:02:46

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora

 w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe   
  • staż:  3 lata  
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie wyższe kierunkowe o profilu (specjalności) ochrona przyrody, kształtowanie terenów zieleni, leśnictwo,
  • doświadczenie zawodowe  min. 5 lat stażu pracy,
  • doświadczenie w pracy – preferowany staż pracy w instytucjach zajmujących się realizacją zadań z zakresu ochrony przyrody lub leśnictwa,
  • dobra znajomości obsługi programów komputerowych,
  • znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o lasach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o transporcie kolejowym w zakresie usuwania drzew (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • doświadczenie w czytaniu i rozumieniu map,
  • znajomość topografii terenu powiatu sieradzkiego,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • umiejętności analityczne,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody będących w kompetencji Starosty,

w tym:

  1. wydawania  zezwoleń  na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości będącej własnością gminy, usuwanie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych, ustalanie opłat i kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gminu, popularyzacja ochrony przyrody,
  2. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących nadzoru nad gospodarką w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
  3. uczestniczenie w pracach związanych z pomiarem i cechowaniem drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
  4. przygotowywanie dokumentów i prowadzenie procedury związanej z opracowywaniem i zatwierdzaniem uproszczonych planów urządzania lasów lub inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
  5. prowadzenie postępowań w sprawie uznania lasu za ochronny lub pozbawienie go tego charakteru – w odniesieniu do lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz praca w terenie,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach  i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 13.06.2016 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu br. wynosił mniej niż 6 %.

            Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2014r.,poz.1202).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz.1202)

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska  w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia   30 maja 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014r.,poz.1202).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA

Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Unieważnienie naboru

16‑05‑2016 15:25:18

STAROSTA SIERADZKI
UNIEWAŻNIA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu.


Kolejny nabór ogłoszony będzie niezwłocznie z tym, że jego warunki będą inne niż dotychczasowe w celu zwiększenia zainteresowania ofertą pracy.


STAROSTA

Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska

05‑05‑2016 08:49:14

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe   
  • staż:   co najmniej 3 lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie wyższe kierunkowe o profilu (specjalności) ochrona przyrody, kształtowanie terenów zieleni, leśnictwo,
  • doświadczenie zawodowe min. 5 lat stażu pracy,
  • dobra znajomości programów komputerowych,
  • znajomość ustaw Prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o lasach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o transporcie kolejowym, w zakresie usuwania drzew (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • znajomość ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • doświadczenie w czytaniu i rozumieniu map,
  • znajomość topografii terenu powiatu sieradzkiego,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • umiejętności analityczne,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody będących w kompetencji Starosty,

w tym:

  1. wydawania  zezwoleń  na usuniecie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości będącej własnością gminy, usuwanie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych, ustalanie opłat i kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gminu, popularyzacja ochrony przyrody,
  2. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących nadzoru nad gospodarką w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
  3. uczestniczenie w pracach związanych z pomiarem i cechowaniem drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
  4. przygotowywanie dokumentów i prowadzenie procedury związanej z opracowywaniem i zatwierdzaniem uproszczonych planów urządzania lasów lun inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarby państwa
  5. prowadzenie postępowań w sprawie uznania lasu za ochronny lub pozbawienie go tego charakteru – w odniesieniu do lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz praca w terenie.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach  i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.06.2016 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.

            Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2014r.,poz.1202).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz.1202)

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska  w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia   17 maja 2016 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014r.,poz.1202).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji    Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

                                                                                              STAROSTA

                                                                                              Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 125 Numer strony: 5  6  7  8  9  
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2024 13:08:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie