Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

25‑06‑2018 14:59:52

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym

w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: 3 lata,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

  • obsługa pakietu biurowego

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,

  • obsługa sekretariatu Starostów,

  • prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych,

  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

  • prowadzenie rejestru pieczątek i pieczęci oraz ich prawidłowe zabezpieczenie,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • prowadzenie list obecności Zarządu Powiatu,

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym w sekretariacie Starostów

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 23.07.2018 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu maju 2018r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 10 lipca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

11‑05‑2018 14:08:16

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE
STANOWISKO URZĘDNICZE

Zarząd Powiatu Sieradzkiego
Ogłasza nabór na stanowisko pracy

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz

Wymiar zatrudnienia: pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Warunki pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w siedzibie Domu Pomocy Społecznej. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.

Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

1. zmienne tempo pracy,

2. sytuacje stresowe,

3. konieczność szybkiego reagowania,

4. podejmowanie wiążących decyzji.

 

1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

1) niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe

  2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

  3. minimum 5-letni okres zatrudnienia w tym, co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej i 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,

  4. obywatelstwo polskie,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2) dodatkowe:

  1. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

  2. umiejętność myślenia strategicznego,

  3. znajomość organizacji zasad funkcjonowania pomocy społecznej,

  4. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych,

  5. wiedza merytoryczna dotycząca zaburzeń psychicznych,

  6. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,

  7. umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie, organizowanie i kierowanie pracą Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, w tym delegowanie zadań, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,

  2. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1769 z poźn. zm.), a w szczególności:

    1. organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Domu Pomocy Społecznej;

    2. pełnienie funkcji kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników;

    3. realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego;

    4. wydawanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących działalności Domu Pomocy Społecznej w formie własnych zarządzeń;

    5. bieżąca współpraca z organem prowadzącym, z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS;

    6. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy realizacji zadań statutowych DPS;

    7. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w DPS;

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy, o którym mowa w punkcie 1.1.c,

5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (1.1.a i 1.1.b),

6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

7) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

  1.  pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,

8) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie kandydata, ze w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków wymiarze 1 etatu od dnia 29.05.2018r.

10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu wynosił powyżej 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: ,,Nabór na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach’’ w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu (pokój 117 I piętro) ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz w terminie do dnia 24.05.2018r. do godziny 15.00
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu dnia 25.05.2018r. o godzinie 9.00

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Plac Wojewódzki 3 przez okres 3 miesięcy.

Zgodnie z art. 112 ust. 7 ustawy roku o pomocy społecznej kandydata wyłonionego w drodze naboru zatrudnia Zarząd Powiatu Sieradzkiego po zasięgnięciu opinii Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru będzie zawarta umowa z dniem 29.05.2018r. w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Dyrektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

08‑05‑2018 09:46:19

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie/wyższe

  • staż: 3 lata/ 0 lat

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie o profilu gospodarka przestrzenna , gospodarka nieruchomościami

  • znajomość zagadnień z zakresu ewidencji gruntów i budynków ,zarządzania nieruchomościami.

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności: ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.

  • dobra znajomość obsługi programu Ewmapa i Ewopis.

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

  • prowadzenie ewidencji gruntów i budynków

  • przygotowywanie decyzji z zakresu ewidencji gruntów i budynków,

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

  • obsługa urządzeń biurowych,

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.06.2018 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2018r. wynosił powyżej 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 21 maja 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

29‑03‑2018 08:30:56

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: 3 lata,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie o profilu geodezyjnym

  • znajomość zagadnień z zakresu ewidencji gruntów i budynków ,zarządzania nieruchomościami.

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności: ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.

  • dobra znajomość obsługi programu Ewmapa i Ewopis.

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

  • prowadzenie ewidencji gruntów i budynków

  • przygotowywanie decyzji z zakresu ewidencji gruntów i budynków,

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

  • obsługa urządzeń biurowych,

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2018 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2018r. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 13 kwietnia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

20‑02‑2018 14:32:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Specjalista na ½ etatu

w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • staż w latach: 3 lata,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.


2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • posiadanie stosownych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z wyłączeniem dróg, mostów, lotnisk oraz węzłów i stacji kolejowych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
  • aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
  • prawo jazdy kategorii B.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
    - w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
    - w powiatowych jednostkach organizacyjnych,
  • prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych powiatu i Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
  • Współdziałanie w ocenie celowości, zasadności oraz zakresu rzeczowego zadań inwestycyjnych
    i remontowych zgłaszanych przez jednostki organizacyjne powiatu,
  • współdziałanie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty remontowo- inwestycyjne.


4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.


5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 12.03.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił
mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach  samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Specjalisty w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Specjalisty Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

20‑02‑2018 14:16:47

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor na ½ etatu

w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: 3 lata,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
    praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.


2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
  • posiadania stosownych uprawnień do nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, uprawnienia w specjalności instalacyjnoinżynieryjnej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programu do kosztorysowania robót budowlanych (np. Norma),
  • aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • doświadczenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
  • znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
  • prawo jazdy kategorii B.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
    - w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
    - w powiatowych jednostkach organizacyjnych,
  • prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego i Starostwie Powiatowym w Sieradzu w zakresie sieci sanitarnych,
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich na prace budowlane: remontowe i inwestycyjne dla jednostek organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego,
  • współdziałanie z inwestorem w prowadzeniu postepowania przetargowego.


4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.


5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 07.03.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił mniej niż 6 %.


Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3
ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

12‑01‑2018 15:01:18

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Naczelnika
Wydziału  Oświaty
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą,
  • znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, prawo oświatowe, Karty Nauczyciela itp.,
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
  • znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja polityki oświatowej kreowanej przez władze powiatu,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem i likwidacją szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki,
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych,
  • współpraca z nadzorem pedagogicznym i nauczycielskimi związkami zawodowymi,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
  • analiza arkuszy organizacyjnych szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki oraz kontrola realizacji zapisów w arkuszach,
  • współdziałanie w Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Organizacyjnym w zakresie spraw  oświatowych,
  • prowadzenie bieżącej analizy przebiegu realizacji budżetu oraz sytuacji finansowej jednostek oświatowych,
  • gromadzenie, analizowanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji szkół i placówek,
  • nadzór nad realizacją elektronicznego naboru do szkół,
  • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących dokonywania oceny dyrektorów szkół i placówek oświatowych oraz wnioskowanie o nagrody Starosty dla dyrektorów,
  • współpraca z organami Państwa oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie edukacji,
  • nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej w zakresie właściwym dla powiatu.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2017r. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Oświaty w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 26 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

18‑12‑2017 15:11:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wyższe wykształcenie  na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym  (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • samodzielność, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 15.01.2018r.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

14‑12‑2017 11:10:25

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym,
w Referacie Spraw Społecznych
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Starostwa Powiatowego w Sieradzu: ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania informacją;
  • umiejętność administrowania stroną internetową
  • biegła obsługa komputera w zakresie oprogramowania do grafiki komputerowej (np. Adobe Photoshop)
  • dobra obsługa pakietu biurowego (np. Microsoft Office, Libre Office)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, a następnie Inspektora Ochrony Danych;
  • Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji przetwarzania danych osobowych;
  • Wdrożenie wymagań unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego, Referatu Spraw Społecznych;
  • prowadzenie serwisu internetowego Powiatu Sieradzkiego;
  • prowadzenie polityki informacyjnej Starostwa;
  • współpraca z mediami;
  • organizowanie kontaktów publicznych starosty realizowanych za pośrednictwem środków masowego przekazu;
  • udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne dotyczące działalności Starostwa Powiatowego w Sieradzu;
  • organizacja świąt państwowych i uroczystości patriotycznych.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym, w Referacie Spraw Społecznych,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym, Referacie Spraw  Obywatelskich do dnia 27 grudnia 2017 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy  Inspektora  Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska

27‑11‑2017 10:44:34

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wyższe wykształcenie II stopnia na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym  (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • samodzielność, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018r.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu październiku br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 11 grudnia 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 125 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 13
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2024 13:08:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie