Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

03‑06‑2019 13:28:59

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referenta
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie

  • staż pracy w latach: 2 lata

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

  • lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • co najmniej roczny staż na stanowisku urzędniczym,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne”

  • i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

  • znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

  • znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

  • znajomość programów komputerowych „Ewopis „ i „Ewmapa”

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

  • obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

  • obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

  • prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin,

  • wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,

  • opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Referenta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami do dnia 18.06.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Referenta Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

29‑04‑2019 15:27:53

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii,  Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

· wykształcenie:  średnie/wyższe

· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata

· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

· nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”

· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

· obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin

· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów

· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków

· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

29‑04‑2019 15:22:16

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii,  Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

· wykształcenie:  średnie/wyższe

· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata

· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

· nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”

· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

· obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin

· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów

· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków

· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

06‑03‑2019 14:20:20

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• znajomość o ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
• obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa sekretariatu Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• obsługa urządzeń biurowych,
• prowadzenie rejestru zapytań realizowanych na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Zarząd Powiatu i Starostę Sieradzkiego,
• prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty Sieradzkiego,
• protokołowanie i dokumentowanie narad i ogólnych zebrań pracowników,
• sporządzanie informacji o działalności międzysesyjnej Wydziału,
• obsługa poczty elektronicznej wydziału,
• prowadzenie dziennika korespondencji Naczelnika Wydziału i przekazywanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy,
• załatwianie spraw związanych z prenumeratą czasopism i publikacji dla urzędu,
• realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym do dnia 18.03.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.


STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

06‑03‑2019 14:25:23

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe,
• staż pracy w latach: 5 lat,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
• znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
• znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego,
• gotowość podnoszenia kwalifikacji,
• samodzielność, kreatywność,
• dyspozycyjność i odpowiedzialność,
• prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• kierowanie pracą Wydziału w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i wykonywanie przypisanych zadań,
• udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych,
• wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia działań na rzecz planowania i pozyskiwania zewnętrznych środków pomocowych lub zewnętrznych źródeł finansowania,
• koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
• dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
• opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i jednostkami organizacyjnymi Powiatu,
• czuwanie nad kompletnością dokumentacji przetargowych,
• udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
• nadzór nad gospodarowaniem powierzchnią użytkową budynków administrowanych przez Wydział,
• nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będącymi w zarządzie innych jednostek polegający w szczególności na: konserwacji bieżącej nieruchomości, dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości, prowadzeniu dokumentacji obiektów, zapewnieniu dostaw mediów, ubezpieczeniu budynków, opłacaniu podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomości,
• udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
• przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
• praca z komputerem,
• obsługa urządzeń biurowych,
• wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 18 marca 2019 roku do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.


STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

21‑12‑2018 09:10:30

Anuluję
ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
zamieszczone
w Biuletynie Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sieradzu

Starosta
Mariusz Bądzior

 

 

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe
  • staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
  • znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego (komputer, fax, ksero)

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką mienia Powiatu

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 15.01.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2018r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z
dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora do dnia 07.01.2019 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

21‑12‑2018 15:14:57

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO
URZĘDNICZE
Zarząd Powiatu Sieradzkiego
ogłasza nabór na stanowisko pracy
kierownika Dziennego Domu „ Senior +” w Sieradzu

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Dzienny Dom „Senior +”
ul. Armii Krajowej 34
98-200 Sieradz
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w siedzibie Dziennego Domu „Senior +”. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
1. zmienne tempo pracy,
2. sytuacje stresowe,
3. konieczność szybkiego reagowania,
4. podejmowanie wiążących decyzji,
5. praca przy komputerze, urządzeniach biurowych,
6. praca wymaga współdziałania z rodzinami Seniorów, z lekarzami, pielęgniarkami, z psychologiem, z terapeutą, z pracownikami socjalnymi oraz innymi osobami, którymi wymagany będzie kontakt z uwagi na charakter pracy.
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
1. niezbędne:
a. wykształcenie wyższe,
b. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c. co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,
d. obywatelstwo polskie,
e. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
f. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. dodatkowe
a. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b. umiejętność myślenia strategicznego,
c. znajomość organizacji zasad funkcjonowania pomocy społecznej,
d. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych, programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020,
e. kwalifikacje do wykonywania pracy w charakterze fizjoterapeuty, terapeuty zajęciowego lub instruktora terapii,
f. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,
g. umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. planowanie, organizowanie i kierowanie praca Dziennego Domu „Senior +”, w tym delegowanie zadań, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,
2. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (dz. U. z 2018r., poz. 1508 z późn. zm.), a w szczególności:
a. organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Dziennego Domu „Senior +”,
b. pełnienie funkcji kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników,
c. realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego,
d. wydawanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących działalności Dziennego Domu „Senior +” w formie własnych zarządzeń,
e. bieżąca współpraca z organem prowadzącym, z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Dziennego Domu „Senior +”,
f. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy realizacji zadań statutowych Dziennego Domu „Senior +”,
g. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Dziennym Domu „Senior +”.
h. Współpraca z zakładami opieki zdrowotnej w celu wsparcia seniorów z korzystania usług medycznych.

Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3. podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy,
5. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
a. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b. korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 7 stycznia 2019r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn.zm.).”

Okres na jaki planowane jest zatrudnienie:

na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art. 16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu „Senior +” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu ( pokój 117 I piętro), Pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz w terminie do dnia 03.01.2018 r., do godziny 9.00. Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu dokumentów do starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu dnia 03.01.2018 r., o godz. 10.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona ma stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Plac Wojewódzki 3 w Sieradzu, przez okres 3 miesięcy.
Zgodnie z art. 112 ust. 7 ustawy roku o pomocy społecznej kandydata wyłonionego w drodze naboru zatrudnienia Zarząd Powiatu Sieradzkiego po zasięgnięciu opinii Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru będzie zawarta umowa z dniem 01.01.2019 r., w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podaje Pani/ Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.


Przewodniczący
Zarządu Powiatu Sieradzkiego

Mariusz Bądzior

 

Wicestarosta
Członek Zarządu

Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

21‑12‑2018 09:00:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż pracy w latach: 3 lata, w tym co najmniej roczny staż na stanowisku urzędniczym,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • wyższe wykształcenie kierunek prawo,administracja, zarządzanie
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość o ustawy o ochronie informacjo niejawnych,
  • znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
  • obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,
  • obsługa sekretariatu Wydziału Organizacyjnego,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • prowadzenie rejestru zapytań realizowanych na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Zarząd Powiatu i Starostę Sieradzkiego,
  • protokołowanie i dokumentowanie narad naczelników i ogólnych zebrań pracowników,
  • sporządzanie informacji o działalności międzysesyjnej Wydziału,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty Sieradzkiego,
  • obsługa poczty elektronicznej wydziału,
  • prowadzenie dziennika korespondencji Naczelnika Wydziału i przekazywanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy,
  • załatwianie spraw związanych z prenumeratą czasopism i publikacji dla urzędu,
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
  • prowadzenie list obecności Wydziału Organizacyjnego,
  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2018r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym do dnia 07.01.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

10‑12‑2018 07:30:00

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Zarząd Powiatu Sieradzkiego
ogłasza nabór na stanowisko pracy
kierownika Dziennego Domu „ Senior +” w Sieradzu

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy

Dzienny Dom „Senior +”
ul. Armii Krajowej 34
98-200 Sieradz

Wymiar zatrudnienia: pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Warunki pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: praca w siedzibie Dziennego Domu „Senior +”. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.

Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

  1. zmienne tempo pracy,

  2. sytuacje stresowe,

  3. konieczność szybkiego reagowania,

  4. podejmowanie wiążących decyzji,

  5. praca przy komputerze, urządzeniach biurowych,

  6. praca wymaga współdziałania z rodzinami Seniorów, z lekarzami, pielęgniarkami, z psychologiem, z terapeutą, z pracownikami socjalnymi oraz innymi osobami, którymi wymagany będzie kontakt z uwagi na charakter pracy.

Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

  1. niezbędne:

    1. wykształcenie wyższe,

    2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

    3. co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,

    4. obywatelstwo polskie,

    5. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  1. dodatkowe

    1. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

    2. umiejętność myślenia strategicznego,

    3. znajomość organizacji zasad funkcjonowania pomocy społecznej,

    4. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych, programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020,

    5. kwalifikacje do wykonywania pracy w charakterze fizjoterapeuty, terapeuty zajęciowego lub instruktora terapii,

    6. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,

    7. umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie, organizowanie i kierowanie praca Dziennego Domu „Senior +”, w tym delegowanie zadań, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,

  2. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (dz. U. z 2018r., poz. 1508 z późn. zm.), a w szczególności:
    a. organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Dziennego Domu „Senior +”,
    b. pełnienie funkcji kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników,
    c. realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego,
    d. wydawanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących działalności Dziennego Domu „Senior +” w formie własnych zarządzeń,
    e. bieżąca współpraca z organem prowadzącym, z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Dziennego Domu „Senior +”,
    f. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy realizacji zadań statutowych Dziennego Domu „Senior +”,
    g. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Dziennym Domu „Senior +”.
    h. Współpraca z zakładami opieki zdrowotnej w celu wsparcia seniorów z korzystania usług medycznych.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

  3. podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy,

  5. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

  6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o:

    1. pełnej zdolności do czynności prawnych,

    2. korzystaniu z pełni praw publicznych,

    3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 1 stycznia 2019r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn.zm.).”

Okres na jaki planowane jest zatrudnienie:

na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art. 16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu „Senior +” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu ( pokój 117 I piętro), Pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz w terminie do dnia 21.12.2018 r., do godziny 9.00. Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu dokumentów do starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu dnia 21.12.2018 r., o godz. 10.00.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona ma stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Plac Wojewódzki 3 w Sieradzu, przez okres 3 miesięcy.

Zgodnie z art. 112 ust. 7 ustawy roku o pomocy społecznej kandydata wyłonionego w drodze naboru zatrudnienia Zarząd Powiatu Sieradzkiego po zasięgnięciu opinii Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru będzie zawarta umowa z dniem 01.01.2019 r., w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podaje Pani/ Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

Przewodniczący
Zarządu Powiatu Sieradzkiego

Mariusz Bądzior

 

Wicestarosta
Członek Zarządu

Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

06‑08‑2018 13:47:48

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektora

w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe

  • staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych

  • znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne

  • znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • umiejętność obsługi pakietu biurowego (komputer, fax, ksero),

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką mienia Powiatu

  • naliczanie opłat za użytkowanie i zarząd gruntami Skarbu Państwa i Powiatu

  • prowadzenie spraw związanych z ustalenie stanów prawnych nieruchomości

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 17.09.2018 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2018r. wynosił więcej niż 6 %.

 

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

 

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 125 Numer strony: 3  4  5  6  7  .. 13
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2024 13:08:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie