Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

23‑07‑2020 15:07:02

23-07-2020

STAROSTA SIERADZKI

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora

w Wydziale Komunikacji i Transportu

w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3


 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

     

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,

  • znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,

  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych,

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu,

     

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

 

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 03.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

wz. Starosty

Kazimiera Gotkowicz
Wicestarosta

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

15‑07‑2020 14:53:58

15-07-2020

STAROSTA SIERADZKI

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Głównego Specjalisty ds. BHP

w wymiarze 1/8 etatu

w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

  • co najmniej 5 - letni staż pracy w służbie bhp,

  • aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służb bhp,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • znajomość przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • organizowanie i koordynowanie szkoleń z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej i udzielania pierwszej pomocy,

  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami bhp pracowników Starostwa,

  • nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania przepisów bhp,

  • prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy, w drodze do lub z pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,

  • bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń oraz sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,

  • prowadzenie spraw związanych z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,

  • opracowywanie instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zarządzeń z zakresu bhp,

  • prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia pracowników, zakup i wydawanie odzieży ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej i wyliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • praca w wymiarze 1/8 etatu,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 1 sierpnia 2020r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty ds. BHP” do dnia 27.07.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty ds. BHP Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

Wicestarosta
Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

02‑07‑2020 11:03:13

02-07-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału
Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 5 letni staż pracy,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy prawo przewozowe, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o ochronie danych osobowych wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw oraz pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu.

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,

  • umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,

  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału Komunikacji i Transportu w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • wydawanie decyzji administracyjnych, zezwoleń, licencji, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,

  • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,

  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2020r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 14.07.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

Wicestarosta
Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

08‑06‑2020 12:41:59

08-06-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 5 letni staż pracy,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,

  • umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,

  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej,

  • preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,

  • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,

  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,

  • wykonywanie innych poleceń przełożonego.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu maju 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 16 lipca 2020r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 18.06.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

07‑05‑2020 13:54:35

07-05-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • znajomość przepisów prawa z obszaru prawa budowlanego , umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania w wykonywanych zadaniach,

  • znajomość ustawy prawo budowlane,

  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego,

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),

  • preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów ogólnych ustawy prawo budowlane,

  • przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektów, wykonania robót budowlanych,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego,

  • rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy,

  • przygotowywanie decyzji na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,

  • weryfikacja i zatwierdzanie złożonej dokumentacji projektowej,

  • współudział w sporządzaniu określonych analiz i sprawozdań z zakresu działania wydziału dla jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w ramach realizacji zadań wynikających z Prawa budowlanego,

  • prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowe zatrudnienie od dnia 01.06.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 19.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

04‑05‑2020 10:18:36

04-05-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 5 letni staż pracy,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,

  • umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,

  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,

  • preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,

  • preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,

  • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,

  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,

  • wykonywanie innych poleceń przełożonego.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu od dnia 16.07.2020 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 25.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze

03‑03‑2020 14:59:13

UNIEWAŻNIENIE NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SIERADZU
przy Palcu Wojewódzkim3
98-200 Sieradz

Inspektor
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu

Starosta Sieradzki unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze- inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu, ogłoszony w dniu 3 marca 2020r. w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sieradzu i na tablicy informacyjnej Urzędu, w związku z ogłoszonym stanem epidemii.

Osoby, które złożyły dokumenty na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji- w celu odbioru dokumentów należy kontaktować się wyłącznie telefonicznie 43 822 42 12, 43 822 05 01 lub drogą elektroniczną starostwo@powiat-sieradz.pl. Po wskazanym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

 

 

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1.Wymagania niezbędne:

• wykształcenie: średnie lub wyższe,

• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,

• posiadanie obywatelstwa polskiego

• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,

• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o finansach publicznych,

• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),

• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,

• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,

• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,

• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,

• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,

• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,

• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,

• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.

• praca w pozycji siedzącej,

• praca przy komputerze,

5. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny

• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.04.2020 roku.

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282 t.j.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 13.03.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

20‑01‑2020 15:32:28

20-01-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1.Wymagania niezbędne:

• wykształcenie: średnie lub wyższe,

• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,

• posiadanie obywatelstwa polskiego

• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,

• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o finansach publicznych,

• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),

• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,

• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,

• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,

• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,

• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,

• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,

• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,

• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.

• praca w pozycji siedzącej,

•praca przy komputerze,

5. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny

• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.03.2020 roku.

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 30.01.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

WICESTAROSTA
Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

09‑12‑2019 10:59:29

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie/wyższe
  • staż pracy w latach: 5 lat/3 lata
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
  • umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
  • prowadzenie wybranych spraw wynikających z przepisów oświatowych, w szczególności z ustawy Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
  • współpraca w zakresie sprawdzania prawidłowości opracowania arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych,
  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2020 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 20.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).

7. Postanowienia końcowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.
  2. kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

05‑12‑2019 11:11:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy Referent
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • staż pracy w latach: 0 lat
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,

  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych,

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu,

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej Starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 03.01.2020 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy Młodszego Referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 16.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).

7. Postanowienia końcowe:

1)aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.

2)kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.

3)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 125 Numer strony: 2  3  4  5  6  .. 13
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2024 13:08:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie