Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

29‑01‑2021 13:40:21

STAROSTA SIERADZKI OGŁASZA KONKURS
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
DYREKTORA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERADZU

Nazwa i adres Jednostki : Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
ul. Plac Wojewódzki 3 98-200 Sieradz

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  4. kandydaci nie mogą być karani zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5.  wykształcenie wyższe,
  6. co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,
  7. nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  1. staż pracy na stanowisku kierowniczym,
  2. preferowane doświadczenie w administracji samorządowej,
  3. preferowane doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych,
  4. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi i doświadczenie w tym zakresie,
  5. wiedza z zakresu zarządzania finansami publicznymi,
  6. umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych i kierowania zespołem ludzkim,
  7. wysoka kultura osobista,
  8. komunikatywność, dyspozycyjność i kreatywność,
  9. znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych,
  10. znajomość przepisów:
  • z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (w zakresie dotyczącym zadań publicznych realizowanych przez powiatowe urzędy pracy),
  • stawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym,
  •  ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (w zakresie dotyczącym zadań publicznych realizowanych przez powiatowe urzędy pracy),
  • ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
  • ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych ,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • ustawy z dnia 24 październik 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
  • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
  • ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

3. Zakres zadań i obowiązków wykonywanych na stanowisku:

  1. organizowanie i nadzorowanie pracy jednostki,
  2. zarządzanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  3. opracowanie dokumentów określających funkcjonowanie jednostki, wydawanie zarządzeń wewnętrznych,
  4. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników jednostki,
  5. bieżąca współpraca ze Starostą, Zarządem Powiatu i Radą Powiatu,
  6. podejmowanie i realizacja działań w zakresie promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy,
  7. realizacja zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  8. planowanie i dysponowanie środkami budżetu Powiatowego Urzędu Pracy, przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,
  9. pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych,
  10. współpraca z innymi urzędami pracy, administracją rządową i samorządową, radami rynku pracy, władzami oświatowymi, instytucjami szkoleniowymi, agencjami zatrudnienia oraz innymi instytucjami w zakresie promocji zatrudnienia i łagodzenia skutków bezrobocia,
  11. współdziałanie z Powiatową Radą Rynku Pracy w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy,
  12. inicjowanie i realizowanie projektów, programów i innych przedsięwzięć Powiatowego Urzędu Pracy związanych z aktywizacją lokalnego rynku pracy,
  13. planowanie, wytyczanie kierunków działania i organizacji pracy Powiatowego Urzędu Pracy,
  14. zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
  15. pełnienie funkcji administratora danych osobowych.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  1. wymiar czasu pracy-pełny etat,
  2. praca w siedzibie miejsce pracy Powiatowy Urząd Pracy, plac Wojewódzki, 98-200 Sieradz
  3. praca przy komputerze,
  4. obsługa urządzeń biurowych,
  5. wyjazdy służbowe.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p. 403),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie ,
  5. kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy tj. co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,

6. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  2. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.

Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny i CV muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Brak wymaganego podpisu kandydata dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Brak spełnienia tego wymogu eliminuje ofertę z dalszej procedury naboru.

Na prośbę komisji konkursowej kandydat może być zobowiązany do przedłożenia oryginałów dokumentów.

Dokumenty nie spełniające wymogów określonych w ogłoszeniu zostaną zwrócone kandydatom na ich wniosek lub zniszczone komisyjnie przez komisję rekrutacyjną.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

7. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sieradzu do dnia 09 lutego 2021 roku do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

8. Dodatkowe informacje:

  1. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy,
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku konkursu . W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać osobiście odbioru dokumentów.
  5. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia wyników konkursu nie odebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
  6. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do złożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sieradzki zwany dalej Administratorem.
  2. Kontakt z Inspektorem danych osobowych u Administratora dotyczący uwag  przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na adres e-mail:  kontakt@iszd.pl
  3. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji procesu naboru na nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  -  Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Sieradzu, zgodnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku -Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j.) W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Podanie  danych  osobowych jest  warunkiem  wzięcia  udziału  w  postępowaniu naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  -  Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Sieradzu. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest  Pani/Pan  zobowiązana/y  do  ich  podania,  a  konsekwencją  niepodania  danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
  5.  Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W okresie  tym, osoby te będą mogły  dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia  upowszechnienia informacji o wyniku naboru do zakończenia procesu naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

5. W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Pani/Panu prawa:

1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo sprostowania danych
3) prawo do usunięcia danych
4) prawo ograniczenia przetwarzania
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
6) prawo do cofnięcia zgody
7) prawo do przenoszenia danych.

6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO. 

7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Sieradz, dn. 29.01.2021 r.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

13‑01‑2021 08:48:14

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w
Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,

  • znajomość ustawy Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,

  • znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporzędzeń wykonawczych,

  • znajomość ustawy o finansach publicznych,

  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

  • prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,

  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

  • analizowanie realizacji budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,

  • sporządzanie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,

  • opracowywanie informacji dotyczących majątku szkół i placówek oświatowych,

  • prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,

  • analiza wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,

  • bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określanych w Instrukcji kancelaryjnej.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 403),

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.02.2021 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 22.01.2021 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

10‑12‑2020 14:34:00

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału
Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,

  • staż pracy w latach: 5 lat,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

  • znajomość zagadnień z zakresu prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,

  • znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i wykonywanie przypisanych zadań,

  • udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych,

  • wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia działań na rzecz planowania i pozyskiwania zewnętrznych środków pomocowych lub zewnętrznych źródeł finansowania,

  • koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,

  • dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,

  • opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i jednostkami organizacyjnymi Powiatu,

  • czuwanie nad kompletnością dokumentacji przetargowych,

  • udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,

  • nadzór nad gospodarowaniem powierzchnią użytkową budynków administrowanych przez Wydział,

  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będącymi w zarządzie innych jednostek polegający w szczególności na: konserwacji bieżącej nieruchomości, dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości, prowadzeniu dokumentacji obiektów, zapewnieniu dostaw mediów, ubezpieczeniu budynków, opłacaniu podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomości,

  • udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,

  • przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p. 403),

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 21 grudnia 2020 roku do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs na stanowisko dyrektora

16‑11‑2020 13:55:11

ZARZĄD POWIATU SIERADZKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora

w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Złoczewie, ul. Szeroka 1/7, 98-270 Złoczew.

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597 oraz z 2019 r. poz. 1661) to jest:

  •  nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole lub placówce,
- a w przypadku zespołu szkół lub placówek:
posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole lub placówce wchodzącej w skład zespołu, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub,
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,
- przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440, 1495, 2020 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 284);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

  • osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
6) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
7) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
8) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440, 1495, 2020 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 284);
10) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać dokumenty wskazane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587 oraz z 2019 r. poz. 1634):
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
2) koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki;
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
4) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
5) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
6) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
7) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię: dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
8) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
9) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
10) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1440, 1495, 2020 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 284);
12) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306) – dotyczy kandydata na dyrektora publicznej szkoły lub placówki urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
14) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
15) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce Dz. U. z 2020 r. poz. 85, 374, 695, 875 i 1086), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 183 z późn. zm);
16) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę lub placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały powyższych dokumentów.

III. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać:
1) W zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora – nazwa szkoły lub placówki”, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu plac Wojewódzki 3, pok. 428, w terminie do dnia 1 grudnia 2020 roku, do godziny15:00. Wskazany termin jest ostatecznym terminem wpływu dokumentów do Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego.

Oferty złożone po upływie terminu wskazanego wyżej nie będą rozpatrywane!

2) Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej, przy czym oferta taka powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.

IV. Sposób powiadomienia o terminie konkursu.
1) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Sieradzkiego.
2) O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie listownej.
3) Kandydat na konkurs zgłasza się z dokumentem tożsamości. Komisja konkursowa przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego ma prawo żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.
4) Szczegółowe informacje dotyczące konkursu będą udzielane w siedzibie Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu: tel. 43 822 05 01 wew. 428.

V. Obowiązek informacyjny.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych, tj. RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Zarząd Powiatu Sieradzkiego, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz.
2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Kuszmider, adres mail: magdalena@kuszmider.com.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udziału w konkursie na stanowisko dyrektora w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Złoczewie. W związku z powyższym Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W ramach realizowanego celu nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza Polskę.
5. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67; Nr 27, poz. 140) to jest przez okres 5 lat.
6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz do wycofania zgody na ich przetwarzanie.
7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych naruszałoby obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.
8. Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych będzie jednak brak możliwości udziału w konkursie.

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

08‑10‑2020 11:14:28

07.10.2020 r.

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Naczelnika
Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • wykształcenie wyższe geodezyjne pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku geodezyjnym,

  • 5 letni staż pracy ogólny, w tym:

    - co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na stanowisku objętym naborem,

    - 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego,

  • uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( dz. U. Tekst. Jedn. Z 2020 r. Poz. 276, 284, 782, 1086.),

  • znajomośc przepisów w szczególności ustawy: Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o scalaniu i wymianie gruntów, rozporządzeń wykonawczych oraz innych przepisów prawnych regulujących zakres działania Wydziału,

  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i organizowania pracy wydziału, umiejętność formułowania rozstrzygnięć i decyzji,

  • znajomość przepisów:

    - ustawy o samorządzie powiatowym,

    - ustawy o pracownikach samorządowych,

    - ustawy o ochronie danych osobowych,

    - ustawa o gospodarce nieruchomościami,

    - Kodeks postępowania administracyjnego

    - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych i ustawy o scalaniu i wymianie gruntów,

  • pełnienie funkcji Geodety Powiatowego, wykonującego zadania z dziedziny geodezji i kartografii w imieniu Starosty Sieradzkiego oraz pełni bezpośredni nadzór i kontrolę nad dzialalnością Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Sieradzu

  • przygotowywanie projektów uchwał, informacji, analiz i sprawozdań z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział,

  • wydawanie decyzji administracyjnych, postępowań i zaświadczeń z upoważnienia Starosty,

  • kierowanie pracą Wydziału – sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników, w tym terminowości wykonywanych zadań, organizacji pracy właściwe realizowanie zadań, efektywne wykorzystanie czasu pracy oraz dyscyplinę pracy,

  • współdziałanie z innymi organami i jednostkami w zakresie spraw geodezyjno – kartograficznych,

  • prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 403),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 04.11.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami do dnia 19.10.2020r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

25‑09‑2020 14:45:46

25-09-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w
Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • znajomość przepisów prawa z obszaru prawa budowlanego , umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania w wykonywanych zadaniach,

  • znajomość ustawy prawo budowlane,

  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego,

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów ogólnych ustawy prawo budowlane,

  • przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektów, wykonania robót budowlanych,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego,

  • rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy,

  • przygotowywanie decyzji na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,

  • weryfikacja i zatwierdzanie złożonej dokumentacji projektowej,

  • współudział w sporządzaniu określonych analiz i sprawozdań z zakresu działania wydziału dla jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w ramach realizacji zadań wynikających z Prawa budowlanego,

  • prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.11.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 07.10.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

25‑09‑2020 14:42:10

25-09-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w
Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • staż pracy minimum 3 lata,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • znajomość zasad pisania i redagowania tekstów dziennikarskich,

  • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w internecie,

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w mediach,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),

  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • redakcja strony internetowej powiatu,

  • opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno – informacyjnych powiatu,

  • prowadzenie profili powiatu w mediach społecznościowych,

  • organizacja i obsługa medialna uroczystości patriotycznych i kulturalnych,

  • współorganizowanie imprez i uroczystości powiatowych m.in. festynów, wystaw i imprez targowych, a także promocja powiatu i jednostek podległych,

  • organizowanie kontaktów, spotkań władz powiatu, kierownictwa starostwa z dziennikarzami, a także udzielanie dziennikarzom pomocy w zbieraniu i sporządzaniu informacji,

  • współdziałanie z przedstawicielami lokalnych środków masowego przekazu oraz informowanie o zamierzeniach i działaniach Starosty,

  • przygotowywanie materiałów prasowych, ogłoszeń i artykułów dla mediów,

  • organizowanie konferencji prasowych,

  • opracowywanie treści okolicznościowych wystąpień, życzeń, gratulacji i podziękowań,

  • prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon,

  • wyjazdy w teren samochodem służbowym,

  • dyspozycyjność w dni wolne od pracy.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.11.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym” do dnia 14.10.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

28‑08‑2020 10:54:44

26-08-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym, o dostępie do informacji publicznej (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),

  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe II stopnia kierunkowe – inżynieria środowiska, ochrona środowiska; preferowany profil: gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,

  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,

  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,

  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,

  • samodzielność, kreatywność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,

  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie oraz na przetwarzanie odpadów,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, oraz w sprawie wydania decyzji eksploatacyjnych dla instalacji objętych zgłoszeniem z zakresu emisji gazów i pyłów do powietrza,

  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,

  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,

  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,

  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,

  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,

  • przeprowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon,

  • praca wymaga przemieszczania się w terenie obrębu powiatu sieradzkiego.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.10.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska do dnia 10.09.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

11‑08‑2020 14:28:07

11-08-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym, o dostępie do informacji publicznej (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),

  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe II stopnia kierunkowe – inżynieria środowiska, ochrona środowiska; preferowany profil: gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,

  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,

  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,

  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,

  • samodzielność, kreatywność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,

  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie oraz na przetwarzanie odpadów,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, oraz w sprawie wydania decyzji eksploatacyjnych dla instalacji objętych zgłoszeniem z zakresu emisji gazów i pyłów do powietrza,

  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,

  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,

  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,

  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,

  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania,

  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,

  • przeprowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon,

  • praca wymaga przemieszczania się w terenie obrębu powiatu sieradzkiego.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska do dnia 21.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA

Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze

10‑08‑2020 14:43:09

10-08-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • znajomość przepisów prawa z obszaru prawa budowlanego , umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania w wykonywanych zadaniach,

  • znajomość ustawy prawo budowlane,

  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego,

  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),

  • preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów ogólnych ustawy prawo budowlane,

  • przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektów, wykonania robót budowlanych,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego,

  • przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego,

  • rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy,

  • przygotowywanie decyzji na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,

  • weryfikacja i zatwierdzanie złożonej dokumentacji projektowej,

  • współudział w sporządzaniu określonych analiz i sprawozdań z zakresu działania wydziału dla jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w ramach realizacji zadań wynikających z Prawa budowlanego,

  • prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 20.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 125 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 13
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2024 13:08:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie