Wydział Oświaty, Kultury i Sportu


Informacja

11‑06‑2021 13:48:10

INFORMACJA

Zarząd Powiatu Sieradzkiego informuje, że konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu, ul. Zamkowa 15, 98-200 Sieradz ogłoszony Uchwałą Nr 408/2021 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 13.04.2021 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora powiatowej jednostki organizacyjnej nie został rozstrzygnięty.

PRZEWODNICZĄCY
ZARZĄDU POWIATU SIERADZKIEGO
MARIUSZ BĄDZIOR

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs na stanowisko dyrektora

26‑04‑2021 10:27:58

ZARZĄD POWIATU SIERADZKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora
w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu, ul. Zamkowa 15, 98-200 Sieradz.

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597 oraz z 2019 r. poz. 1661) to jest:

  • nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole lub placówce,

- a w przypadku zespołu szkół lub placówek:
posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole lub placówce wchodzącej w skład zespołu, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe;

2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;

4) uzyskał:

a) co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub,
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,
- przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378 oraz z 2021 r. poz. 4 i 619), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;

5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 i 619), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;

10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

  • osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;

2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;

4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

5) ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

6) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

7) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

8) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9) nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440, 1495, 2020 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 284);

10) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać dokumenty wskazane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587 oraz z 2019 r. poz. 1634):

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu;

2) koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki;

3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o: - stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo

- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

4) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

5) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 3: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;

6) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

7) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię: dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 oraz z 2020 r. poz. 285), lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;

8) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

9) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

10) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

11) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

12) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306) – dotyczy kandydata na dyrektora publicznej szkoły lub placówki urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;

13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;

14) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;

15) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz.4) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 i 619), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm);

16) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę lub publiczną placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały powyższych dokumentów.

III. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy składać:

1) W zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora – nazwa szkoły lub placówki”, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu, plac Wojewódzki 3, pok. 428, w terminie do dnia 25 maja 2021 roku, do godziny 15:00. Wskazany termin jest ostatecznym terminem wpływu dokumentów do Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego.

Oferty złożone po upływie terminu wskazanego wyżej nie będą rozpatrywane!

2) Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej, przy czym oferta taka powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.

IV. Sposób powiadomienia o terminie konkursu.

1) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Sieradzkiego.

2) O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie listownej.

3) Kandydat na konkurs zgłasza się z dokumentem tożsamości. Komisja konkursowa przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego ma prawo żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.

4) Szczegółowe informacje dotyczące konkursu będą udzielane w siedzibie Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu: tel. 43 822 05 01 wew. 428.

V. Obowiązek informacyjny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych, tj. RODO), informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych jest Zarząd Powiatu Sieradzkiego, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz.

2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Kuszmider, adres mail: magdalena@kuszmider.com.pl.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udziału w konkursie na stanowisko dyrektora w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu. W związku z powyższym Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W ramach realizowanego celu nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza Polskę.

5. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67; Nr 27, poz. 140) to jest przez okres 5 lat.

6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz do wycofania zgody na ich przetwarzanie.

7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych naruszałoby obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.

8. Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych będzie jednak brak możliwości udziału w konkursie.

PRZEWODNICZĄCY
ZARZĄDU POWIATU SIERADZKIEGO
MARIUSZ BĄDZIOR

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyniki konkursu

24‑03‑2021 15:03:04

ZARZĄD POWIATU
w SIERADZU
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz

Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań pożytku publicznego
w zakresie turystyki i krajoznawstwa oraz wspierania i upowszechniania kultury fizycznej

Zadanie

Nazwa zadania

Nazwa stowarzyszenia

Dotacja

w zł

Nr 1

Promocja i upowszechnianie turystyki i krajoznawstwa

-

4.715,00

z tego dla:

 

 

  1.  

Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze w Warcie

-

2.400,00

 

 

  1.  

Stowarzyszenie Kobiet Wiejskich „Rakowiczanka” w Rakowicach

-

2.315,00

 

Nr 2

Współzawodnictwo powiatowe szkół powiatu sieradzkiego

-

36.000,00

z tego dla:

 

 

  1.  

Sieradzki Szkolny Związek Sportowy w Sieradzu

-

36.000,00

 

Ogółem przyznane dotacje

-

 

40.715,00

Sieradz, dnia 23 marca 2021 roku

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uchwała Nr 383/2021 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 10 lutego 2021 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań pożytku publicznego w zakresie turystyki i krajoznawstwa oraz wspierania i upowszechniania kultury fizycznej

10‑02‑2021 14:31:19

UCHWAŁA Nr 383/2021
ZARZĄDU POWIATU SIERADZKIEGO
z dnia 10 lutego 2021 r.

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań pożytku publicznego w zakresie turystyki i krajoznawstwa oraz wspierania i upowszechniania kultury fizycznej

Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920), art. 11 ust. 1, 2, 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057) i w związku z Uchwałą Nr XXIV/191/2020 Rady Powiatu Sieradzkiego z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie uchwalenia na rok 2021 – Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Zarząd Powiatu Sieradzkiego uchwala co następuje:

§ 1. Postanawia się ogłosić otwarty konkurs ofert na wsparcie zadań publicznych realizowanych w powiecie sieradzkim w 2021 roku w zakresie:

1. turystyki i krajoznawstwa,

2. wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.

§ 2. Ustala się regulamin konkursu o treści zawartej w załączniku Nr 1 do uchwały.

§ 3. Ogłoszenie konkursu (załącznik Nr 2) zamieszcza się w w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu oraz na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sieradzu.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.

Uchwała Nr 383/2021 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 10 lutego 2021 roku

Pełna treść w załączonych plikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach konkursu

02‑12‑2020 14:45:29

ZARZĄD POWIATU
w SIERADZU
PLAC WOJEWÓDZKI 3
98-200 SIERADZ


Konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na prowadzeniu punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub edukacji prawnej na terenie powiatu sieradzkiego w 2021 roku (ogłoszony na podstawie Uchwały Nr 329/2020 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 29 października 2020 roku) został rozstrzygnięty.
W dniu 30 listopada 2020 roku Zarząd Powiatu Sieradzkiego dokonał wyboru oferty.
Zadanie z zakresu administracji rządowej polegające na prowadzeniu punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Błaszkach oraz prowadzeniu punktów nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Sieradzu i w Złoczewie powierzono Fundacji Młodzi Ludziom, Borysław 49, 96-130 Głuchów.
Przyznana kwota dofinansowania wynosi 190.080,00 zł, z tego na:

  • prowadzenie punktów - 180.180,00 zł,
  • edukację prawna 9.900, 00 zł.


Sieradz, dnia 30 listopada 2020 roku

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO

Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

22‑09‑2020 14:27:01

OGŁOSZENIE

Starosta Powiatu Sieradzkiego, działając na podstawie ustawy o opiece zdrowotnej nad uczniami (Dz.U. z 2019 poz. 1078), zaprasza do składania ofert na wybór realizatorów opieki zdrowotnej pn. „Świadczenie usług stomatologicznych dla dzieci i młodzieży szkolnej w roku szkolnym 2020/2021”.

Celem głównym Programu jest zwiększenie dostępności dzieci i młodzieży do świadczeń stomatologicznych udzielanych w gabinetach dentystycznych oraz objęcie jak najliczniejszej grupy dzieci i młodzieży efektywną opieką stomatologiczną oraz działaniami edukacyjnymi w zakresie zdrowia jamy ustnej.

Oferentem/Realizatorem programu może zostać lekarz dentysta spełniający wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w części dotyczącej warunków realizacji świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego dla dzieci i młodzieży, z wyłączeniem świadczeń ortodoncji, z którym Narodowy Fundusz Zdrowia zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej albo który jest zatrudniony lub wykonuje zawód u świadczeniodawcy, z którym NFZ zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.

Lekarz dentysta sprawujący opiekę stomatologiczną nad uczniami będzie wykonywał:

- świadczenia ogólnostomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 18 roku życia,

- profilaktyczne świadczenia stomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 19 roku życia.

Opieka zdrowotna nad uczniami jest finansowana ze środków ujętych w planie finansowym NFZ.

Świadczenie będzie obejmowało dzieci i młodzież ze szkół prowadzonych przez Powiat Sieradzki, łącznie około 3500 uczniów, którzy będą korzystali ze świadczeń w zakresie leczenia stomatologicznego poza kolejnością.

Realizacja zadania będzie odbywała się w gabinecie stomatologicznym podmiotu, który zawrze porozumienie z organem prowadzącym na świadczenie usług ogólnostomatologicznych skierowanych do uczniów ww. szkół.

Wykaz świadczeń ogólnostomatologicznych zawarty jest w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego (Dz.U. z 2019 poz. 1199).

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Starostwie Powiatowym w Sieradzu, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz z dopiskiem „OPIEKA OGÓLNOSTOMATOLOGICZNA NAD UCZNIAMI”.

Termin składania ofert:

28 września 2020 roku

w/z STAROSTY
Kazimiera Gotkowicz
WICESTAROSTA

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
89KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Protokół końcowy BWA

22‑07‑2020 13:57:58

Sieradz, 21.07.2020 r.

PROTOKÓŁ
końcowy
z posiedzenia Komisji Konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu

 

Data posiedzenia komisji: 21.07.2020 r.

Miejsce posiedzenia komisji: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

I. Informacja o komisji – skład komisji.

Do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu, ul. Kościuszki 3, 98-200 Sieradz została powołana Uchwałą nr 279/2020 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 8 lipca 2020 r. Komisja Konkursowa w składzie:

1. Katarzyna Dąbrowska – Przewodniczący Komisji – Przedstawiciel Organizatora

2. Józef Jura – Zastępca Przewodniczącego – Przedstawiciel Organizatora

3. Andrzej Domański – Członek Komisji – Przedstawiciel Organizatora

4. Maciej Aleksandrowicz – Członek Komisji – Przedstawiciel Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

5. Jarosław Denisiuk – Członek Komisji - Przedstawiciel Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

6. Bogumiła Oganiaczyk – Członek Komisji – Przedstawiciel Załogi Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu

7. Paweł Duraj – Członek Komisji – Przedstawiciel Załogi Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu

8. Ryszard Sierociński – Członek Komisji – Przedstawiciel Sieradzkiego Towarzystwa Fotograficznego w Sieradzu

9. Ewa Jaśkiewicz – Członek Komisji – Przedstawiciel Fundacji Wspierania Kultury Miasta Sieradza

Na mocy w/w uchwały Sekretarzem została pani Ewelina Wierzbicka – Kłoś.

Na podstawie listy obecności stwierdzono, że udział w postępowaniu wzięło 8 osób. W postępowaniu nie uczestniczył pan Jarosław Denisiuk – Członek Komisji - Przedstawiciel Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie. Z uwagi na obecność co najmniej 2/3 Członków Komisji, posiadała ona uprawnienia do podjęcia prac. Przewodniczący Komisji zapoznał jej członków z regulaminem konkursu.

II. Przebieg posiedzenia.

Komisja Konkursowa powołana w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu uchwałą z dnia 13 lipca 2020 roku w sprawie dopuszczenia kandydata do postępowania konkursowego orzekła, że do drugiego etapu postępowania konkursowego dopuszcza się:

1. Rafała Pakułę

Kandydat o dopuszczeniu do udziału w II części postępowania konkursowego poinformowany został drogą mailową i potwierdził otrzymanie powiadomienia. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 17 lipca 2020 r., uzupełnił poświadczenia za zgodność z oryginałem brakujące na dokumentach potwierdzających posiadany staż pracy i wykształcenie.

Kandydat zgłosił się do udziału w II części postępowania konkursowego.

W dniu 21 lipca 2020 r. Komisja Konkursowa przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem kierując się kryteriami jego oceny ustalonymi w trakcie I posiedzenia Komisji Konkursowej w dniu 13 lipca 2020 r.

Ocenie podlegały:

- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, finansów publicznych, zamówień publicznych, zasad gospodarki finansowej w instytucjach kultury, a także regulacji dotyczących przepisów prawa pracy;

- znajomość zagadnień związanych  z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej;

- umiejętności organizacyjno – menadżerskie;

- autorski program działania Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu obejmujący 7 lat;

- odpowiedzi na pytania zadawane przez Członków Komisji.

Po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem Przewodniczący Komisji Konkursowej zarządził głosowanie tajne.

Wyniki głosowania:

 

 

Lp.

 

Kandydat
(imię i nazwisko)

Ilość głosów

za

przeciw

wstrzymujących się

1.

Rafał Pakuła

7

0

1

 

W wyniku przeprowadzonego głosowania Członkowie Komisji Konkursowej wskazali pana Rafała Pakułę jako kandydata na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu.

III. Uzasadnienie wyboru kandydata na dyrektora.

Kandydat na dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu, pan Rafał Pakuła, spełnia wymogi formalne ogłoszenia o konkursie oraz kryteria oceny. W głosowaniu tajnym otrzymał bezwzględną większość głosów Członków Komisji obecnych na posiedzeniu.

Komisja upoważniła Przewodniczącego Komisji do przekazania Zarządowi Powiatu Sieradzkiego protokołu z posiedzenia Komisji wraz z dokumentacją rekomendowanego kandydata.

IV. Uwagi do protokołu.

Brak.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Podpisy Członków Komisji:

  1. …………………………………………………

  2. ………………………………………………...

  3. ………………………………………………...

  4. …………………………………………………

  5. …………………………………………………

  6. …………………………………………………

  7. …………………………………………………

  8. …………………………………………………

  9. …………………………………………………

Sekretarz - ……………………………………………………….

Pełna treść w załączonych załącznikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Protokół końcowy PBP

22‑07‑2020 14:02:53

Sieradz, 21.07.2020 r.

PROTOKÓŁ
końcowy
z posiedzenia Komisji Konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu

 

Data posiedzenia komisji: 21.07.2020 r.

Miejsce posiedzenia komisji: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

I. Informacja o komisji – skład komisji.

Do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława  Broniewskiego w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4, 98-200 Sieradz została powołana Uchwałą nr 278/2020 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 8 lipca 2020 r. Komisja Konkursowa w składzie:

1. Katarzyna Dąbrowska – Przewodniczący – Przedstawiciel Organizatora

2. Józef Jura – Zastępca Przewodniczącego – Przedstawiciel Organizatora

3. Andrzej Domański – Członek Komisji – Przedstawiciel Organizatora

4. Renata Karpińska – Członek Komisji – Przedstawiciel Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

5. Małgorzata Kurek – Członek Komisji – Przedstawiciel Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

6. Andrzej Rytych – Członek Komisji – Przedstawiciel Załogi Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu,

7. Bartosz Bartel – Członek Komisji – Przedstawiciel Załogi Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu

8. Sylwia Synowiec – Członek Komisji – Przedstawiciel Zarządu Oddziału SBP w Sieradzu

9. Ewa Jaśkiewicz – Członek Komisji – Przedstawiciel Fundacji Wspierania Kultury Miasta Sieradza

Na mocy w/w uchwały Sekretarzem została pani Ewelina Wierzbicka – Kłoś.

Na podstawie listy obecności stwierdzono, że udział w postępowaniu wzięło 9 osób. Z uwagi na obecność co najmniej 2/3 Członków Komisji, posiadała ona uprawnienia do podjęcia prac.

Przewodniczący Komisji zapoznał jej członków z regulaminem konkursu.

II. Przebieg posiedzenia.

Komisja Konkursowa powołana w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu uchwałą z dnia 13 lipca 2020 roku w sprawie dopuszczenia kandydata do postępowania konkursowego orzekła, że do drugiego etapu postępowania konkursowego dopuszcza się:

1. Pawła Jezierskiego

2. Anetę Możdżanowską

3. Małgorzatę Jurkowską

4. Katarzynę Szumską

Kandydaci o dopuszczeniu do udziału w II części postępowania konkursowego poinformowani zostali drogą mailową i potwierdzili otrzymanie powiadomienia. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 17 lipca 2020 r., wszyscy kandydaci uzupełnili podpisy brakujące pod dokumentami.

Do udziału w II części postępowania konkursowego zgłosiły się następujące osoby: Paweł Jezierski, Aneta Możdżanowska i Małgorzata Jurkowska. Pani Katarzyna Szumska złożyła drogą mailową rezygnację z udziału w konkursie.

W dniu 21 lipca 2020 r. Komisja Konkursowa przeprowadziła rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami kierując się kryteriami ich oceny ustalonymi w trakcie I posiedzenia Komisji Konkursowej w dniu 13 lipca 2020 r. Kandydaci proszeni byli na rozmowy w kolejności alfabetycznej.

Ocenie podlegały:

- znajomość przepisów prawa z zakresu bibliotek, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, finansów publicznych, zamówień publicznych, a także regulacji dotyczących przepisów prawa pracy;

- znajomość zagadnień związanych  z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej;

- umiejętności organizacyjno – menadżerskie;

- autorski program działania Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu obejmujący 7 lat;

- odpowiedzi na pytania zadawane przez Członków Komisji.

Po przeprowadzonych rozmowach z kandydatami Przewodniczący Komisji Konkursowej zarządził głosowanie tajne.

Wyniki głosowania:

 

Lp.

 

Kandydat
(imię i nazwisko)

Ilość głosów

za

wstrzymujących się

1.

Paweł Jezierski

2

 

 

2

 

2.

Małgorzata Jurkowska

5

3.

Aneta Możdżanowska

0

 

W wyniku przeprowadzonego głosowania Członkowie Komisji konkursowej wskazali panią Małgorzatę Jurkowską jako kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu.

III. Uzasadnienie wyboru kandydata na dyrektora.

Kandydat na Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu, pani Małgorzata Jurkowska, spełnia wymogi formalne ogłoszenia o konkursie oraz kryteria oceny. W głosowaniu tajnym otrzymała bezwzględną większość głosów Członków Komisji obecnych na posiedzeniu.

Komisja upoważniła Przewodniczącego Komisji do przekazania Zarządowi Powiatu Sieradzkiego protokołu z posiedzenia Komisji wraz z dokumentacją rekomendowanego kandydata.

IV. Uwagi do protokołu.

Brak.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Podpisy Członków Komisji:

  1. …………………………………………………

  2. ………………………………………………...

  3. ………………………………………………...

  4. …………………………………………………

  5. …………………………………………………

  6. …………………………………………………

  7. …………………………………………………

  8. …………………………………………………

  9. …………………………………………………

Sekretarz - ……………………………………………………….

Pełna treść w załączonych plikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 129 Numer strony: 2  3  4  5  6  .. 13
Informacja wytworzona przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  02‑01‑2007 14:03:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Małgorzata Zablocka
email: mzablocka@finn.pl tel.:+48 43 822 49 88
, w dniu:  02‑01‑2007 14:03:00
Data ostatniej aktualizacji:
16‑04‑2024 11:19:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie