Ochrona przyrody


Karta informacyjna - rejestracja zwierząt egzotycznych podlegających ochronie

21‑10‑2015 12:11:41

Karta Informacyjna

RS.6121
 

Rejestracja zwierząt egzotycznych podlegających ochronie

 

I. Podstawa Prawna

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 627 z późniejszymi zmianami);
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 783 z późniejszymi zmianami);
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 267 z późniejszymi zmianami).

 

II. Wymagane wnioski

  • wniosek o wpis do rejestru zwierząt należących do gatunków, podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej;
  • wniosek o wykreślenie z rejestru należących do gatunków, podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej;
  • wniosek o dokonanie zmian w rejestrze należących do gatunków, podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej.

 

III. Wymagane załączniki

  • Kopia dokumentu:
    - zezwolenia na import zwierzęcia do kraju;
    - zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku;
    - dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli albo innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia.

    Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski wykonane przez tłumacza przysięgłego.

 

IV. Dokumenty do wglądu

  • Oryginały dokumentów.

 

V. Opłaty

  • opłata skarbowa* 26,00 zł za wpis do rejestru;
  • opłata skarbowa* 17 zł za wydanie zaświadczenia w sprawie wykreślenia zwierząt z rejestru należących do gatunków, podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej.

 

VI. Termin załatwienia sprawy

  • do 1 miesiąca
  • do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych

 

VII. Miejsce załatwienia sprawy

  • Plac Wojewódzki 3; 98-200 Sieradz
    tel.: 43 822-49-15

 

VIII. Godziny pracy

  • - poniedziałek:            7.30-15.30,
    - wtorek:                     7.30-15.30,
    - środa:                       7.30-15.30,
    - czwartek:                 7.30-15.30,
    - piątek:                      7.30-15.30.

 

IX. Jednostka odpowiedzialna

 

X. Tryb odwoławczy

  • brak

 

XI. Opłaty za odwołanie

  • brak

 

XII. Uwagi

  • brak

 

Opłatę skarbową można dokonać przelewem na rachunek bankowy:

GMINA MIASTO SIERADZ

Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

53 1020 4564 0000 5102 0040 8724

 
Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
51KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
63KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
67KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Biernat , w dniu:  04‑01‑2006 08:16:45
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Biernat
email: spsieradz-abiernat@finn.pl tel.:043 8224915
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
04‑01‑2006 08:16:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive